Niezawodny Serwis IT dla firm

Usługa polega na wsparciu w razie pojawiania się problemów technicznych z urządzeniem lub oprogramowaniem. W ramach pakietu klient otrzymuje opcję telefonicznego zdalnego wsparcia technicznego, a jeśli problem okaże się poważniejszy to na miejscu zjawi się technik informatyk.

Serwis IT na żądanie

Usługa obejmuje kompleksowe wsparcie klienta i jest dostarczana w formie abonamentu. Usługa realizowana jest w następujących etapach:

1

Zgłoszenie potrzeby
wykonania konfiguracji
lub pomocy technicznej

2

Przyjęcie zgłoszenia
zgodne z terminem
reakcji określonym w umowie SLA

3

Rozpoczęcie
prac serwisowych

4

Zakończenie i
podsumowanie prac
serwisowych

Na koniec miesiąca przesyłamy raport dotyczący kompletu wykonanych prac technicznych wraz z czasem jaki był potrzebny na ich wykonanie.

Serwis IT dla firm i organizacji
- dlaczego warto?

Współpraca ze specjalistami

Współpracując z nami masz pewność, że obsługują cię certyfikowani specjaliści.

Elastyczna umowa

Możliwość wyboru jaka ilość godzin serwisowych jest nam potrzebna w skali miesiąca, co gwarantuje koszty zgodne z aktualnym zapotrzebowaniem.

Gwarancja szybkiej reakcji

Usługi serwisowe są objęte umową SLA (Service Level Agreement) gwarantującą czas reakcji na zgłaszane problemy techniczne.

Możliwość obniżenia kosztów

Umowa serwisowa z Onex Group daje możliwość rezygnacji z lokalnego działu IT. Pozwala to na obniżenie kosztów zatrudnienia specjalisty.

Pewność i niezawodność

Serwis IT zapewnia spokój i bezpieczeństwo, że nasza lokalna lub chmurowa infrastruktura zawsze będzie poprawianie działać.

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci dostępni są dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00.

Tomasz Smirnow
Maciej Zboiński Key Account Manager
Polska północna
+48 572-270-075 Maciej.Zboinski@OnexGroup.pl
Robert Suliga
Robert Suliga Partner Account Manager
Polska południowa
+48 572-946-466 Robert.Suliga@OnexGroup.pl
Zamów kontakt Zostaw swój numer, a my oddzwonimy do Ciebie w ciągu 1 dnia roboczego!