Wsparcie IT dla firm
Z elektroniką jest tak, że może działać bez przerwy i bez zająknięcia przez okrągły rok, dwadzieścia cztery godziny na dobę, ale w pewnym, oczywiście najmniej odpowiednim, momencie odmówi posłuszeństwa i przestanie działać. Firmy, które opierają swoją działalność na rozbudowanej sieci informatycznej, przechowujące dane na własnych serwerach, zatrudniają specjalistów IT, których zadaniem jest dbanie o stabilność pracy informatycznej infrastruktury i reagowanie na wszelkie nieprawidłowości. To oczywiście niesie za sobą duże koszty, bo każdy z tych specjalistów otrzymuje niemałą pensję i zgodnie z pierwszym zdaniem, przez większą część czasu ich praca nie wymaga specjalnej uwagi.
Po co więc utrzymywać wewnętrzny dział IT? Dzisiaj właściwie nie ma takiej potrzeby. Żyjemy w dobie powszechnego dostępu do Internetu, który zapewnia nam możliwość błyskawicznej reakcji z zewnątrz, korzystając z połączeń zdalnych, a także otwiera dostęp do paneli administracyjnych właściwie wszystkich usług. Firma Onex Group wprowadza do swojej oferty nowatorskie rozwiązania obsługi technicznej dla przedsiębiorstw, w taki sposób, aby klient mógł zająć się rozwojem swojej działalności i nie musiał się martwić o bezpieczeństwo swoich komputerów.

Chcemy przedstawić Wam kompleksowe wsparcie IT dla firm, które gwarantuje pomoc profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Doradzimy w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania, pomożemy przy spersonalizowanej konfiguracji, wprowadzimy zabezpieczenia najwyższej jakości i zadbamy o utworzenie kopii zapasowej danych. W ramach tej usługi oferujemy również budowę aplikacji oraz całych systemów informatycznych, rejestrację i utrzymanie domeny internetowej przedsiębiorstwa. Co ważne, w ramach pakietu wszyscy pracownicy zostaną dokładnie przeszkoleni do pracy z oprogramowaniem pod kątem działalności firmy. Dzięki takiemu rozwiązaniu przedsiębiorca zyskuje pieniądze, które może przeznaczyć na inne aspekty swojej działalności. To również oszczędność czasu i zapewnienie ciągłości pracy, ponieważ na każde zgłoszenie reagujemy natychmiastowo i co najważniejsze – skutecznie.
Zajmujemy się również prowadzeniem HelpDesku IT i oferujemy wsparcie naszych techników, które otrzymacie w najwygodniejszy dla Was sposób - telefonicznie, mailowo czy zdalnie. Zajmujemy się typowymi awariami sprzętu i aplikacji, problemami z działaniem domen, systemów oraz serwerów. Pomagamy dobrać metodę licencjonowania oprogramowania, a następnie możemy je zainstalować i później zaktualizować. Wszystko bez konieczności wychodzenia z biura, czy zatrudniania dodatkowych specjalistów. Reasumując, to wszystko pozwoli ograniczyć koszty prowadzenia działalności, oszczędzić czas i zapewnić wygodę działania.
Polecamy również

Jak poprawić komunikację w firmie dzięki Office 365? Teams , Skype i Planner.

Wdrożenie Office 365 w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Najważniejsze korzyści płynące z Power BI

Dlaczego warto robić Backup? Jak go wykonać?

Dlaczego w Onex Group wdrożyliśmy chmurę Azure?

Oszczędność pieniędzy dzięki chmurze. Jak zyskać przenosząc się do Azure?

Na czym polega efektywna praca z Office 365?

Na czym polegają wdrożenia usługi Office 365?

Kompleksowe środowisko pracy w chmurze w Northgate Logistics

Jak zabezpieczyć dane korzystając z chmury Microsoft?

Epidemia ransomware dotyczy już prawie połowy firm

Korzyści płynące z chmury królują nad zagrożeniami

Firmy MŚP coraz bardziej zorientowane na chmurę

Spada liczba ataków phishingowych. MŚP w grupie podwyższonego ryzyka

Polska coraz bardziej gotowa na chmurową rewolucję

Dwie trzecie firm z sektora MŚP pracuje w chmurze, więcej o 16 pp. niż rok temu

Pracownik największym zagrożeniem dla poufności danych

Przybywa możliwości i zachęt do szkolenia przez internet

Boją się chmury, pomimo braku problemów?

Rosną obawy o bezpieczeństwo chmury

Ponad połowa przedsiębiorców nigdy nie miała negatywnych doświadczeń z chmurą

Chmura pochłania co najmniej 15 proc. budżetu IT

Z Office 365 korzysta już co piąty pracownik

MŚP coraz częściej ofiarami ataków hakerskich

Co druga licencja w Polsce jest nielegalna

Przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na chmurowe usługi dodatkowe

Chmura: im mniejsza firma, tym bardziej obawia się o bezpieczeństwo danych

Polski biznes chętnie korzysta z rozwiązań chmurowych

Trendy w rozwiązaniach chmurowych: hybryda zyskuje na znaczeniu

Większość polskich firm organizuje szkolenia stacjonarne, ale e-learning zyskuje na znaczeniu

Co druga firma w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych

Za nami przełomowy rok w kontekście usług chmurowych

Start-upy rozwijają skrzydła w chmurze

Nowy Office 2016 – jak zmienił się Excel?

Office 365 – korporacyjne standardy w małej i średniej firmie

Rośnie popularność Office 365 w sektorze MŚP

Microsoft Publisher – aplikacja DTP w pakietach MS Office

Skype dla firm: zabezpieczenia klasy korporacyjnej i intuicyjny interfejs
